Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální steganografie pro spustitelné soubory
Tobiáš, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá steganografickým ukrýváním libovolných dat do spustitelných souborů. Nejprve hovoří obecně, zejména o injekčních a substitučních steganografických metodách nad různými typy krycích objektů. Poté se zaměřuje na spustitelné soubory formátu ELF a rodinu instrukčních sad x86 ; zmiňuje permutační metody nad instrukcemi a řetězy základních bloků a dopodrobna rozebírá substituční metodu ekvivalenčních tříd instrukcí. Následně je popsán návrh, implementace, testování a optimalizace vlastního řešení založeného na poslední ze zmíněných metod. Posléze jsou popsány metody a výstupy experimentů s vlastním řešením.
Výukový simulátor počítačového systému
Friml, Dominik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se dělí na několik částí. První obsahuje seznámení s jednotlivými komponentami procesoru a několika jeho periferiemi. Další částí práce je rešerše reálných, výukových a demonstračních prostředků použitelných ve výuce. Z výsledků této rešerše byly vytvořeny požadavky na výukový systém. Podle požadavků byl proveden návrh architektury výukového procesoru pro výuku nejen na UAMT VUT. V práci je také popsán postup, který vedl k vytvoření fungujícího simulátoru navrženého procesoru. Poslední částí práce je návrh několika výukových úloh, které demonstrují principy fungování obecného počítačového systému a problematiku programování ve strojovém kódu a jazyku assembler.
Disassembler a analyzátor binárního kódu
Bayer, David ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zpětného překladu binárního kódu do jazyka symbolických instrukcí. Věnuje se popisu architektur ARM a AVR a průzkumu existujících řešení. Na základě získaných informací zpracovává návrh a implementaci aplikace typu disassembler. Poskytuje grafické uživatelské rozhraní usnadňující spuštění zpětného překladu a zobrazení jeho výsledku. Navržené prostředí je snadno rozšířitelné o disassemblery dalších architektur, algoritmy řízení zpětného překladu a analýzy kódu.
Simulace procesoru ARM pro výuku programování v asembleru
Ondryáš, Ondřej ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření didaktického nástroje pro simulaci činnosti procesoru z rodiny Arm, který je integrován do editoru Visual Studio Code. Nástroj je určen pro výuku programování těchto procesorů na strojové úrovni. Implementuje službu umožňující překlad jazyka symbolických adres instrukční sady A32 a simulaci provádění jejích instrukcí. Využívá k tomu emulační jádro Unicorn a další nástroje s otevřeným zdrojovým kódem. Rozšíření pro editor poskytuje s pomocí služby podporu pro vývoj a ladění programů v tomto jazyce. Při tvorbě programu zobrazuje uživateli vysvětlivky pro použité instrukce a pomáhá s pochopením jejich funkcí. Při ladění umožňuje krokování a různé pohledy na vnitřní stav simulovaného procesoru, obsah registrů i paměti. Výsledkem práce je řešení, které je možné použít při výuce předmětu Pokročilé asemblery na FIT VUT. V budoucnu bude možné rozšířit jej o podporu jiných architektur a poskytnout tak nástroj pro usnadnění výuky i v dalších předmětech zaměřených na programování na strojové úrovni.
Návrh a implementace prostředků pro zvýšení výkonu procesoru
Zlatohlávková, Lucie ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na problematiku architektur procesorů. Základem projektu je návrh jednoduchého procesoru, který je obohacen o moderní prvky a principy používané v architekturách procesorů, jako jsou pipelining, cache a predikce skoků. Navržený procesor je implementován pomocí jazyka VHDL a simulován v prostředí programu ModelSim.
Převod binárního kódu x86 do vyššího programovacího jazyka
Jurík, Marián ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí a implementace programu na převod binárního kódu do vyššího programovacího jazyka. Práce je zaměřena na binární soubory pro operační systém MS Windows. Je zde podrobně popsán souborový formát PE, který definuje způsob ukládání binárního kódu do souboru. Také je popsána instrukční sada IA-32, kde byl hlavně kladen důraz na způsob dekódování binárního kódu do jazyka symbolických adres. Součástí práce jsou popsány typické konstrukce používané při překladu a návrh vyššího programovacího jazyka. Návrh vychází z existujících jazyků C, C++ a jazyka symbolických adres. Předposlední kapitola pojednává o návrhu programu a samotné implementace. V závěru práce jsou zhodnoceny její výhody a nevýhody.
Individual perception and performance changes during 3 week intervention programme with beginners golfers
Patzeltová, Michaela ; Gryc, Tomáš (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Individuální změny vnímání a výkonnosti během 3 týdenního intervenčního programu u začínajících golfistů Cíle Cílem studie bylo zhodnotit vliv třítýdenního tréninkového programu na golfové dovednosti (plný švih, puttování) a vnímání golfové motoriky. Jejím cílem bylo také sledovat vnímanou obtížnost a míru odhodlání účastníků pomocí tréninkových deníků a zkoumat jejich subjektivní stanovení cílů a strategie pro jejich dosažení. Metody Studie se zúčastnilo 43 účastníků, kteří byli rozděleni do čtyř skupin, z nichž tři měly 11 účastníků a jedna 10 účastníků. Účastníci se tomuto projektu věnovali celkem 5 týdnů. Týden před začátkem intervenčního programu proběhl dotazník MSRS, test před, poté 3 týdny intervence, test po a po týdnu opět MSRS. Po každém týdnu účastníci vyplnili reflexní deník po ukončení bloku. Tréninkové deníky sloužily ke zjištění, jak hráči chápou obecné golfové instrukce a jak vnímají golfovou motoriku. Výsledky Podle kvantitativních výsledků této studie byl zjištěn významný rozdíl v MSRS mezi testem před a po. Významný rozdíl byl také ve vnímané obtížnosti, avšak v průběhu týdnů nebyl zjištěn významný rozdíl v mentálním úsilí. Došlo k významnému zvýšení přesnosti v puttování a míry kontaktu při plném švihu. Kvalitativní analýza odhalila rozdílné nastavení mysli a...
Simulace procesoru ARM pro výuku programování v asembleru
Ondryáš, Ondřej ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření didaktického nástroje pro simulaci činnosti procesoru z rodiny Arm, který je integrován do editoru Visual Studio Code. Nástroj je určen pro výuku programování těchto procesorů na strojové úrovni. Implementuje službu umožňující překlad jazyka symbolických adres instrukční sady A32 a simulaci provádění jejích instrukcí. Využívá k tomu emulační jádro Unicorn a další nástroje s otevřeným zdrojovým kódem. Rozšíření pro editor poskytuje s pomocí služby podporu pro vývoj a ladění programů v tomto jazyce. Při tvorbě programu zobrazuje uživateli vysvětlivky pro použité instrukce a pomáhá s pochopením jejich funkcí. Při ladění umožňuje krokování a různé pohledy na vnitřní stav simulovaného procesoru, obsah registrů i paměti. Výsledkem práce je řešení, které je možné použít při výuce předmětu Pokročilé asemblery na FIT VUT. V budoucnu bude možné rozšířit jej o podporu jiných architektur a poskytnout tak nástroj pro usnadnění výuky i v dalších předmětech zaměřených na programování na strojové úrovni.
Koučink trenéra v utkání
Šmirkl, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Tůma, Martin (oponent)
Název: Koučink trenéra v utkání Cíle práce: Diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou soutěžních utkáních mládežnické kategorie. Ve sledování se zaměřím na formy chování trenéra a jeho postojovou aktivitu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem a jakou formou by měl trenér své svěřence v zápase motivovat? Jaký vliv bude mít zápas a jeho výsledek na postojovou aktivitu trenéra ve sledovaných zápasech? Jakým způsobem trenér podává instrukci a zpětnou vazbu? Metody: Pro dosažení cílů využiji metodu pozorování, metodu audio a videozáznamu a metodu didaktické interakce (ADI) Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: koučink, kouč, trenér, zpětná informace, instrukce

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.